Blogger Backgrounds
By the pen and what they inscribe (68:1)
sebatang pensel buruk lagi berkarat yg mencatit liku-liku kehidupan seorang yang bergelar hamba Allah

Sunday 28 August 2011

salam alaik..,

Harini,pada saat ini,tarikh ini,bersaksikan kipas angin jenama SHARPku ini,akhirnya sejarah telah tercipta.Aku telah membuat sebuah blog yang bakal dipenuhi oleh contengan-contengan ku,hatta kadangkala ianya boleh jadi baik bagimu,kadangkala ianya boleh jadi terbalik bagimu...(hehe).Dengan hati yang berbunga-bunga ros,mata yang terkedip-kedip seperti orang yang terkena kenan....,,aku secara rasminya memperkenalkan blogku.....(bunyi drum) ..SEBATANG PENSIL......walaupun aku tulis pakai keyboard dan bukannyer pensil..tapi anggaplah aku ni sebatang pensil buruk lagi berkarat..(buruk-buruk ada makna,k?).Faham ke ayat sastera tahap kronik aku tu?..kalau tak faham terlebih makan ubat gigi le tu...haha...dah lar tu melalutnyer...sebagai penutup kpd pembukaan blog teragung 2011 ini(=='')aku ada pantun untuk kamu-kamu:

BUah cempeLak Li luar pagar,
Ambil ler GAlah loloNG jolok-JOlokkan,
Saya ni BUlak Balu BElajar...
Kalau SAlah tolong le tunjuk-tunjuk NYe Punnn....

aSSalamualaikum...

No comments:

Post a Comment