Blogger Backgrounds
By the pen and what they inscribe (68:1)
sebatang pensel buruk lagi berkarat yg mencatit liku-liku kehidupan seorang yang bergelar hamba Allah

Monday 5 September 2011

Takdak topic bernas

Assalamualaikum,
Hmm..harini tak rasa nak tulis bende yang heavy-heavy..kita relax-relax sikit.Yolah,den tengok blog den ni ha sorius bona.den tengok pon den takot ni ha(uikss..lain macam beno loghat nogori aku..rosakk-.-'').So,aku nak promote lagu-lagu yg aku selalu dengar sebagai halwa telinga(uikss..koje aku kat blog ni asyik dok promote je..sah mmg takde keje,ish..ishh..kesian kat dia ni..).Tapi kebanyakan lagu yang aku suka lagu lama-lama je...ada gak lagu baru tapi sikit je lah..Yolahh...,,aku ni kan old school,,tak up-to-date,,skema..manelah nak tau lagu  hebat-hebat kauorang tuh...

TENG~TERENG~TENG~~

#1.Perpisahan Ini-1st Edition feat Aizat
hui-hui-hoi-hoi...aku minat lagu ni gilagila sampai tahap yang aku sendiri pon tak pasti tahap keberapa entah tapi bila aku dengar lagu ni aku akan tergamam seperti orang yang tertelan tulang ayam>.<(ninoninonino....call tanjung rambuts atan...ada orang kene sawan...)

#2.Cukup Indah-Alif Satar
uuu-aaa-ohhh....uhokk!!yea..yea..aku tahu lagu ni sdikit jiwang bungabunga tapi kalau kita tujukan lagu ni khas untuk makayah- ibubapak- bondaabah- umiwalid mesti lagu ni akan jadi lebih indah haa  bukan setakat bunga bahkan kumbang,lebah,ramarama haa kau cakap je apa kau nak segala jenis flora dan fauna pon ade..

#3.Ku Bahagia-Melly Goeslow(sek baik tak ter-eja coeslow..piuuhhh)
chochcho..dasyat lagu ni...impak dier pada aku,,puhh...perghh..poohhh..pehh!! bukan nak cakap la kakak abang adik,,memang bahagia rasa duduk kat tepi pantai sambil menikmati lemon ice tea bersama angin sepoi-sepoi di bawah lindungan awan nano..(huishh,ayat tak menahan..jangan tiru dalam karangan ye adik-adik..tak pasal pasal dapat sepakan lajulaju ala-ala jepun dari cikgu kamu>o<)

#4.Binabbil Huda
woa..woa...lagu ni beshh  beshh dahlar penyanyi dier suara lembut macam span(haha..gilakk ahh aku ni..selamba badak je cakap suara orang macam span).Pastu musik dia mendayu-dayu macam nak dodoikan orang tido so aku tak boleh pasang lagu ni masa study kang bukannya aku yang buat mind map...air liur aku yang tolong buatkan peta dunia kat buku tu...(muahaha)

Dah lar tu..itu je lagu yang aku rasa memang kebabom  untuk didengar.Tak suka tak pe.Lain telinga,lain citerasa,tak gituu??..telinga masing-masing.Manakan sama telinga saya dengan telinga anda?

p/s:haaa...inilah yang aku maksudkan dalam first post aku..adakalanya blog ini baik bagimu adakalanya boleh jadi terbalik bagimu..sokorang judge ler sendiri yang mne satu..

No comments:

Post a Comment